سخنان بزرگان

تصاویر و سخنان زیبا و قصار

سخنان بزرگان

تصاویر و سخنان زیبا و قصار

ما در خور صید تو نباشیم ولیکن.....

با عرض سلام خدمت همه دوستداران ادب و هنر جهان. سخنان آموزنده بزرگان که عمری را با موفقیت طی کرده اند میتونه راهنمای هر آدم باهوشی باشه که دوست نداره راه های تکراری رو دوباره طی کنه....

ما در اینجا سعی کردیم که راههای رفته بزرگان رو از طریق این بلاگ باهم مرور کنیم و راه های تازه رو کشف کنیم...

با امید اینکه همگی در راههای برگزیده زندگی پیروز باشیم.... 

ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نزارید.....

نظرات 2 + ارسال نظر
یک ناشناس چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com

علی عزیز.
سلام.راستش اول از همه تولد وبلاگتو بهت تبریک می گم.واست آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همون طور که خودت گفتی روز به روز به بار ادبیش افزوده بشه.همین.
شاد باشی عزیزم
امضا:یک ناشناس

سلام ناشناس عزیز
ممنونم ازت من هم آرزو دارم که تو ام موفق و پیروز باشی....

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد